Lengvas sprendimas – į vandenį

„Shates' lakštai įkeliami į vilkiką

„Alumeco tiekia didelį kiekį aliuminio į Vokietijos laivų statyklą, kur ši lengva medžiaga naudojama greitaeigiams kariniams kateriams statyti. Tiekimo patikimumas yra pagrindinis dalykas šiame bendradarbiavimo projekte.

 

Gamybos mastai Vokietijos laivų statykloje milžiniški, o čia prastovos, kaip ir visose kitose gamybos šakose, brangiai kainuoja. Būtent dėl šios priežasties laivų statykla teikia ypač didelę reikšmę tam, kad būtų patikimai tiekiami sutarti kiekiai ir medžiagos:

 

„Klientui svarbu tiekimo patikimumas, o mes privalome pasirūpinti, kad nei vėjas, nei oro sąlygos, nei jokios kitos aplinkybės negalėtų sutrukdyti sutarto tiekimo. Tai labai didelio masto gamybos procesas, kuris neturi stabčioti. Paprastai gauname užsakymus iš anksto, prieš 14 dienų, su tiksliais reikalavimais, kaip medžiaga turi būti pakraunama transportuoti', – „Alumeco“ projektų vadovas Morten Borup Elkjær.

 

„Pagal užsakymą pristatytas krovinys bus iškraunamas lakštas po lakšto, tiksliai apibrėžta tvarka. Taip užtikrinama, kad lakštus bus galima kelti siurbtukais tokia tvarka, kokia buvo suplanuota siekiant atitikti kliento gamybos procesą. Taip pat ant kiekvieno skirtingai dedamo lakšto yra nuorodos numeris. Žinoma, pakavimas atima nemažai laiko, bet yra nepaprastai svarbus klientui. Be to, logistikos reikalavimai numato tam tikrą kliento ir mūsų sandėlio bei logistikos personalo sąveiką.'

 

Greit, lengvi kateriai su dideliu varikliu

Anonimu likęs klientas – Vokietijos laivų statykla – tiekia greitaeigius aliumininius katerius karinių laivynų klientams.

 

„Kateriai, kuriuos klientas konstruoja daugiausia Azijos ir arabų šalims, yra lengvi, bet su dideliu varikliu. Teroristams ir piratams gaudyti naudojamų katerių greitį lemia variklis', – teigia Morten Borup Elkjær. Jis priduria:

 

„Tam, kad kateriai būtų lengvi, klientas naudoja tik aliuminį, o aliuminio ir didelio variklio derinys leidžia kateriams išvystyti didelį greitį.'

 

Labai dideli lakštai

Laivų statyklos užsakyti lakštai yra labai dideli.

„Klientas iš mūsų gauna gana didelius lakštus – 2x8 ir 3x10 m. Tai atitinka 40 tonų aliuminio vilkiko krovinį. Kai klientas gauna lakštus, jie sudedami ant didžiulio pjaustymo stalo. Čia jie supjaustomi į 20 Danijos kronų monetos dydžio gabaliukus. Paskui elementai perkeliami į salę, kur surenkami. Galiausiai jie tampa salėje ant pastolių stovinčio katerio dalimi. Sudėjus gabaliukus vieną ant kito, išaugtų 7 aukštų pastatui prilygstantis stulpas', – Morten Borup Elkjær baigia pasakojimą apie partnerystę – paskutinis tiekimas kol kas numatytas 2019 metais. Iki to laiko bus pristatyta daugybė tonų aliuminio, nes aliuminis yra tas mažo svorio sprendimas, tinkantis greitaeigiams vandenų kateriams.

 

 

Peržiūrėkite mūsų vaizdo įrašą:

  • Tvarkomi klientui skirti dideli lakštai
  • Kraunami lakštai EN AW-5754 ar EN AW-5083