„Hvide Sande“ laivų statykla, „Steel and Service“

„Hvide Sande' laivų statykloje pastatytas pagalbinių tarnybų laivas

„Dong Energy' bendrovės laivas, skirtas vėjo turbinoms prižiūrėti.

Visokių rūšių komercinės paskirties laivai – 100 % iš aliuminio

 

„Hvide Sande Shipyard, Steel and Service – universali laivų statykla, kurioje statoma daug skirtingų tipų komercinės paskirties laivų. Kai kurie modeliai yra 100 % iš aliuminio, o kituose modeliuose aliuminis naudojamas lengvoms viršutinėms konstrukcijoms.

 

„Mes gaminame visų tipų komercinius laivus, maždaug iki 50 metrų ilgio. Tai ir vilkikai, ir keltai, ir žvejybos laivai, ir paprasti laivai. Kai kurie laivai yra plieno korpuso laivai su aliuminio deniu, o lengvos viršutinės konstrukcijos visada būna iš aliuminio', – Vide Sandės laivų statyklos vyresnysis projektų vadovas Hans Anton Holm.

 

„Aliuminis praverčia mums „aukštai, nes tai yra ir lengva, ir stabili medžiaga. Tai reiškia, kad laivų viršutinė dalis nebus per sunki. Statome laivus ir iš aliuminio – atsižvelgdami į svorio apribojimus, viską, pradedant korpusu ir baigiant deniais, gaminame iš aliuminio. Tokie laivai kaip transporto laivai naudojami, be kita ko, ir vėjo turbinų parkams, ir jūrų pramonės objektams. Pavyzdžiui, vėjo turbinoms prižiūrėti skirtas tiekimo laivas, kurį pastatėme „Dong bendrovei.'

 

„... moka rasti mums tinkančius sprendimus

Hans Anton Holm ir tiems jo kolegoms, kurie planuoja laivų statyklos gamybą, svarbiausia yra tai, ką jis vadina „... patikimu partneriu:

 

„Laivų statykla perka daug aliuminio iš „Alumeco bendrovės, kuri moka rasti mums tinkančius sprendimus. Pavyzdžiui, kai mes vykdome stambius projektus, kuriems standartinis sprendimas paprastai netinka. Tais atvejais mums pristatyti gaminiai visada būna tokios kokybės, kokios norėjome, ir jie pristatomi sutartą dieną. Tai paverčia „Alumeco visais atžvilgiais patikimu partneriu', – teigia jis ir dar priduria:

 

„Alumeco rodo rimtą požiūrį ir į sertifikatus, o tai labai mums svarbu, nes mes reikalaujame, kad medžiagos, su kuriomis dirbame, būtų pagrįstos dokumentais.'


Jūrai tinkami lydiniai

„Mažai kas žino, kad aliumininius laivus galima statyti taip, kaip tai daro „Hvide Sande Shipyard, Steel and Service – dėl mažo svorio ir atsparumo korozijai tokie laivai turi daug privalumų. Iš principo aliumininio laivo net nereikia dažyti, nes šie lydiniai yra labai tinkami jūrai. Jie atsparūs sūriam vandeniui, kuris šiaip jau yra viena iš agresyviausių ėsdinančių medžiagų', – teigia „Alumeco pardavimo konsultantas Hans Martin Vestergaard.

 

„Laivų statykla Vide Sandėje daugiausia kaupė iš mūsų sandėlio kasdien siunčiamų krovinių atsargas. Tačiau kai kuriais atvejais, vykdant konkrečius projektus, sandėliuoti užsakoma pas mus; mes visada pristatome patvirtintas medžiagas, pasirūpinę visais sertifikatais, nes klientui reikia šios dokumentacijos.'

 

Pagreitinto vaizdo įrašas, kurį sukūrė „Hvide Sande laivų statykla, „Steel and Service:

Daugiau informacijos:

Daugiau apie „Hvide Sande laivų statykla, „Steel and Service galite perskaityti čia:Čia

Taip pat galite sužinoti techninę informaciją apie laivą, pastatytą jūrų pramonės objektų reikmėms Čia

 

Ar žinojote, kad

„Alumeco gali pateikti sertifikatą, kuriame dokumentuotos gaminio savybės ir atsekamumas. Taip pat žiūrėkite mūsų sertifikatų sąrašą.

 

Jūs galite perskaityti mūsų straipsnį apie koroziją ir sužinoti apie jūriniams projektams naudojamus lydinius. Skaityti straipsnį

  • Pagalbinių tarnybų laivas, skirtas jūroje pastatytoms vėjo turbinoms prižiūrėti
  • Pagalbinių tarnybų laivas, kurio viršutinė dalis yra iš aliuminio